MolGen
Groei van MolGen draagt bij aan corporate identity
De technologie, systemen, verbruiksartikelen en kits van MolGen verkorten de hands-ontijd en verhogen de productiviteit met behoud van hoge opbrengsten, reproduceerbaarheid en veiligheid. Zo is de MolGen PurePrep flow de meest uitgebreide diagnoseflow die momenteel verkrijgbaar is. Deze flow kan worden opgeschaald tot een miljoen samples per dag, is gemakkelijk en snel toe te passen en is direct beschikbaar.
“Met het oog op de snelheid waarmee we groeien hebben we in Bright8 een betrouwbare partner gevonden voor alles op het gebied van corporate branding, marketing, PR en communicatie.”
– Meya Sollman, Marketing Communicatiemanager bij MolGen
MolGen’s internationale zichtbaarheid versterken via strategische PR en marketing
Om de snelle groei van MolGen in goede banen te leiden, werkt Bright8 in nauw overleg met de directie en de afdeling communicatie mee aan de marketing- en PR-strategie waarmee MolGen zijn missie en zijn oplossingen wereldwijd kenbaar kan maken. Met al deze PR- en branded content-activiteiten en campagnes zocht het bureau contact met media overal ter wereld. Dat varieerde van productpresentaties tot het genereren van special interest content voor specifieke titels waarmee wereldwijd diverse specialismen worden bereikt. De PR-tactiek van Bright8 leverde wereldwijd gesprekken op en betrokkenheid bij het merk en de diverse productlijnen.
MolGen’s merk en communicatie ontwikkelen voor wereldwijde impact
Bright8 ontwikkelde voor MolGen een corporate brand identity en biedt holistische ondersteuning bij alles wat te maken heeft met communicatie, strategie, marketingcampagnes, PR en contentcreatie.
Voor de website van MolGen verzorgde Bright8 de strategie, de sitemapping, het ontwerp, de copywriting en de fotografie. Bright8 creëert content die aansluit bij de innovatie, de expertise en de revolutie waarvoor het bedrijf zorgt in de branche voor moleculaire diagnose als dé betrouwbare single-source toeleveringsketen voor SARS-CoV-2-tests in Europa en in de VS.