Wie zegt dat protocollen saai moeten zijn? Hoeft niet! Dit is onze creatieve benadering ervan.
Voeg een creatieve touch toe
Een lange lijst met nieuwe regels en richtlijnen is één ding, maar het is nog iets anders om het begrijpelijk, beknopt, passend bij het merk en – als het even kan – lekker leesbaar te maken. Door slim en creatief te denken, heldere inzichten in de markt en een frisse benadering van ontwerp heeft Bright8 al het benodigde communicatiemateriaal gemaakt voor protocollen om Curaçao weer te heropenen.
We willen je graag laten zien hoe een marketing touch deze protocollen niet alleen kan opfrissen maar er ook voor kan zorgen dat alles nog duidelijker wordt, en daarmee veiliger. Uiteindelijk zullen mensen namelijk meer aandacht besteden aan wat opvalt.
De ins & outs van deze branche
Ons team heeft een achtergrond in toerisme en hospitality en we zijn niet bang om dit te laten zien. Fred van Eijk bijvoorbeeld, die weet alle ins & outs van deze branche, wat erg helpt bij het perfectioneren van jouw protocollen. Wij zijn de experts in wat reizigers, gasten en bezoekers zoeken en wat belangrijk voor ze is om te weten. Maar, we zijn geen virologen. Daarom is het belangrijk om eerst zelf de protocollen te bedenken die van toepassing zijn op jouw zaak, land of accommodatie, en daarin samen te werken met de lokale gezondheidszorg.
Wat wij leveren
Heb je een lijst met richtlijnen of protocollen? Mooi, dan kunnen wij aan de slag. We helpen om deze duidelijk en begrijpelijk te maken, met een look die erbij past. Maar we maken er ook hapklare content van maken, waarin we de belangrijkste elementen uit de protocollen halen en deze in posters of infographics verwerken.
Makkelijk te lezen, vermakelijk én duidelijk
Met al onze ervaring spreken we nu vloeiend de taal van protocollen. We kunnen checken of je de juiste termen en het goede jargon gebruikt, ervoor zorgen dat de richtlijnen echt duidelijk en begrijpelijk zijn en de belangrijkste zaken nog eens uitlichten. Maar behalve dat zullen onze tekstschrijvers zorgen voor tekst die makkelijk leesbaar is, fris en leuk om te lezen. Ze vinden de balans tussen een commerciële benadering en beknopte, duidelijk opgeschreven richtlijnen: want waarom zou het niet allebei kunnen?
Goed ontwerp doet wonderen
Als het er goed uitziet, heb je een grotere kans op aandacht van de lezers. Op échte aandacht, waarbij ze het niet alleen lezen maar ook begrijpen en niks belangrijks overslaan. Grote lappen tekst met serieuze richtlijnen worden een stuk leuker met beeld erbij, in alle denkbare vormen. En we kunnen nog verder gaan met ontwerpen: infographics of posters maken we ook – hapklare informatie om te delen. Helemaal passend bij de look en ontwerp-richtlijnen van jouw merk, of we bedenken iets nieuws. Wat werkt, wat jij wil.
Begrijpelijke documenten met een frisse look