Strategie
Met onze strategische expertise zorgen we ervoor dat de juiste boodschap op het juiste moment bij het juiste publiek terechtkomt. Hoe? Dat zullen we je laten zien.
Waarom heb je een merkstrategie nodig?
Hoe gaan wij samenwerken?
Tijdens het proces van strategieontwikkeling werken wij intensief met jou samen en begeleiden jou door elke fase. Wij leren jouw bedrijf kennen door zowel persoonlijk als desk research te doen, waarbij wij informatie verzamelen over jouw producten of diensten en wat jouw aanbod uniek maakt. Ook zullen wij jouw doelstellingen, doelgroep en het concurrentieveld analyseren.
Wat zijn de stappen?
- Het overzicht: Beoordelen van de marktpositie van jouw merk
- De visie: Het definiëren van de toekomstige merkpositie
- De markt: Analyseren van jouw doelgroep en hun pijnpunten
- De boodschap: Evalueren van jouw communicatiestrategie en -tactieken
- De belofte: Conceptualiseren van jouw unieke verkooppropositie en de voordelen voor de gebruiker
- Het verhaal: Het opstellen van jouw merkpositionering en merkverhaal
Bereik jouw doelgroep op de juiste manier met een marketing- en mediaplan
Marketingplan
Nadat we jouw merkpositie hebben vastgesteld, zullen wij een 360-graden marketingplan opstellen dat gericht is op het effectief aanspreken van jouw doelgroep. Dit plan bevat een mix van betaalde en eigen media, waarbij we de beste manieren beschrijven om jouw bestaande platforms en branded content optimaal te benutten.
Mediaplan
Wat je tegen jouw doelgroep zegt, is net zo belangrijk als waar je het zegt. Wij stellen een specifieke lijst van mediakanalen op die ervoor zorgt dat jouw merk de juiste mensen bereikt met de juiste boodschap op het juiste moment. Met betaalde, verdiende en organische media-uitingen zullen wij uitzonderlijke zichtbaarheid en betrokkenheid voor jouw merk creëren.