Nuna
Gezinnen inspireren via online campagnes
Digitale Campagnes in Nederland
Om de naamsbekendheid en merkbewustzijn van Nuna onder Nederlandse gezinnen te vergroten, ontwikkelde Bright8 een strategie, social media-aanpak, planning, creatieve middelen en display campagnes. Via deze campagnes promoten we het merkaanbod van Nuna, van kinderwagens tot autostoeltjes, en brengen we de premium lifestyle-propositie van het merk onder de aandacht.
Oog voor detail
Onze studio ontwierp creatieve banners en social media -visuals die aansluiten bij de positionering van Nuna en de strategie die we ontwikkelden. Hierbij legden we nadruk op het feit dat het merk de behoeften van ouders en baby’s begrijpt. Zo sluiten de aansprekende visuals van Nuna aan bij het Nederlandse publiek. En dat kon niet anders dan met de lach van een blije baby.
Meer engagement met Mijn Nuna -community
Het belang van mond-tot-mondreclame onder ouders is groot. Daar zijn we ons van bewust. Om de geloofwaardigheid van Nuna onder ouders te vergroten hebben we daarom naar manieren gezocht om gebruikers aan te moedigen hun Nuna-ervaringen te delen onder de bestaande hashtag “Mijn Nuna”. Met als doel de Nederlandse online community van Nuna te laten groeien en authentieke content te genereren die de levensstijl van ouders aanspreekt.
Door speelse messaging en visuals, gericht op een specifieke doelgroep, zorgde Bright8 voor succesvolle digitale campagnes waarbij de clicks per pagina en de tijd per sessie zijn gestegen, terwijl het bounce-percentage daalde. We blijven strategie, messaging en pakkende online campagnes leveren door steeds goed te kijken en luisteren naar de klantbehoefte van Nuna en onze visuals en messaging op basis hiervan te optimaliseren. Met deze aanpak helpen we Nuna het ouderschap gemakkelijker te maken.