Element Logic
Wanneer marketing, campagne en creativiteit elkaar kruisen
Element Logic wil een revolutie teweegbrengen in de e-commerce branche met de introductie van intelligente robots voor het sorteren van voorraden. Het AutoStore-platform van Element Logic zorgt dat ruimtes zo effectief mogelijk worden gebruikt en menselijke fouten tot een minimum worden beperkt. Op deze manier worden complexe inventarisatie- en inpakwerkzaamheden lichter werk en kan er meer aandacht naar het verder opleiden van talent.
Hoewel we nog veel meer, kunnen doen, is één van onze sterke punten ons vermogen om onze dienstverlening aan te passen aan bestaande marketing- en communicatieplannen en zo de verwachtingen, deliverables en campagneresultaten te verhogen.
We ontwikkelde, aan de hand van het mediaplan van de klant voor 2023, een succesvolle implementatie en slimme monitoring van always-on marketingcampagnes. Daarvoor ontwikkelden we onze eigen strategie die het bestaande mediaplan van de klant aanvulde en verbeterde. We leverde gerichte en op elkaar afgestemde verhaallijnen met aantrekkelijke visuals. Het doel was om het bereik, de leadgeneratie en de betrokkenheid te vergroten. Dankzij continue monitoring van de data en het medialandschap, zijn we in staat om de verhaallijnen aan te passen aan de lokale Benelux-doelgroep. Deze flexibele manier van werken stelt ons in staat om algoritmes en trefwoorden voortdurend aan te passen. Dit resulteerde in het bereiken van de juiste doelgroep en hun interesse ook vast te houden, wat uiteindelijke leidde tot ingevulde formulieren op de website van de klant.
Frisse blik
Om de vooruitstrevende technologie waar onze klant voor staat te weerspiegelen, creeërde onze in-house studio aantrekkelijke online display banners, animaties en digitale advertenties om de verhaallijnen visueel te begeleiden.
Element Logic verbetert warehouse-prestaties met AutoStore-systemen, robotoplossingen en software.