Tuiniers van alle niveaus inspireren om hun tuindroom uit te laten komen. Dát is de missie van GARDENA.Naast een uitgebreid assortiment van hoogwaardig tuingereedschap en innovatieve oplossingen in en rond de tuin, is communicatie met de consument een belangrijk onderdeel van het realiseren van deze tuindromen. Na een zorgvuldige selectieprocedure heeft GARDENA gekozen voor Bright8 als communicatiepartner in Nederland en België.
Alwin van der Pluym, Marketing, Communicatie & PR Manager, GARDENA: “Onze klanten en partners verwachten een 360-graden aanpak van onze communicatie om ze op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen; zowel op het gebied van productontwikkeling, als het optimale gebruik van hun binnen- en buitenruimtes. Wij kijken uit naar deze nieuwe samenwerking om onze marktpositie verder te versterken.”
David de Smit, Managing Director, Bright8: “We zijn trots dat GARDENA voor ons heeft gekozen voor de communicatie in Nederland en België. Met onze geïntegreerde aanpak kunnen we de inspanningen op het gebied van PR, social media en creatie volledig op elkaar afstemmen en samen met het ervaren team van GARDENA de grote community van GARDENA gebruikers optimaal bereiken.”
Download persbeelden