Coway

Luchtreiniging die jouw ruimte reinigt
met innovatie en design

Coway, ‘The Best Life Solution Company’, is een Koreaans milieubedrijf en marktleider als producent van innovatieve, slimme huishoudelijke apparatuur en technologie. Met slimme functionaliteit, hoogwaardige kennis van HEPA-filters, met prijzen bekroonde producten, een ongeëvenaard marktaandeel en klanttevredenheid heeft Coway wereldwijd naam gemaakt.

Voor Coway ontwikkelde Bright8 ter gelegenheid van CES 2022 kwalitatieve berichtgeving op het gebied van innovatie en lifestyle, nieuwe productlijnen en verbeterde functionaliteit.

In Europa was de aanpak gericht op vier hoofdzaken: het ontwikkelen van PR-berichten en advertorial- en reclamecontent, het opbouwen en promoten van de storytelling rond de producten van Coway en de deelname van Coway aan CES, het vergroten van de zichtbaarheid van het merk en het faciliteren van gesprekken met stakeholders overal in Europa.

“In de missie om onze naamsbekendheid in Europa te vergroten hebben we in Bright8 een betrouwbare ondersteunende partner gevonden die streeft naar topkwaliteit in corporate branding, marketing, PR en communicatie.”

– Rodney Ryu, Managing Director, Coway Europe

In een mix van PR-berichten, branded content en lokale advertenties combineerde Bright8 de belangrijkste tech- en lifestyleboodschappen met de storyline van CES om content met nieuwswaarde te creëren rond het merk en de producten. Deze introductie in de Europese markt leidde tot een groot aantal gelezen artikelen en websitebezoeken. Bright8 legde in de Europese mediawereld contact met titels die zich richten op toonaangevende innovatie, lifestyle, welzijn, milieu en technologie. Met deze PR-berichten, branded content en lokale advertenties wist Bright8 de aandacht te trekken van doelgroepen in een organische omgeving van kwalitatief hoogwaardige media met een groot bereik. Dit sorteerde een positief effect en versterkte de perceptie van het merk Coway als betrouwbaar.

Om de positie van Coway als toonaangevend producent van duurzame huishoudelijke apparatuur in de Europese markt te versterken, met bijzondere aandacht voor duurzaamheid, welzijn en gezondheid, verzorgde Bright8 PR-campagnes rond lifestyle en innovatie in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Italië, Frankrijk en Spanje. Bright8 nodigde de pers en andere vooraanstaande stakeholders uit om mee te praten over het thema innovation for better life, waardoor de positie van Coway als innovatieve, duurzame marktleider in Europa verder wordt verstevigd.