Lokale samenwerking tussen Double Healix en Bright8 van start

Haarlem – 19 januari 2021

Het creatieve marketing- en PR-bureau Bright8 kondigt met veel plezier de samenwerking aan met de Haarlemse leiderschaps- en levenskunsttrainer Double Healix. Bright8 zal het trainingsinstituut ondersteunen met diverse off- en online communicatievraagstukken.

Double Healix is een model voor de menselijke ontwikkeling én de naam van de organisatie waarin training en advies wordt gegeven op het gebied van leiderschapsontwikkeling, duurzaamheid en opvoeding. Hierbij wordt onder andere gebruik gemaakt van het eigen e-learningplatform MovieLearning, waarbij voorbeelden van menselijk gedrag worden getoond door middel van filmfragmenten. Gestart als een klein familiebedrijf is Double Healix inmiddels een uitgebreide netwerkorganisatie.

Manfred van Doorn, mede-eigenaar én Haarlemmer: “Onze missie is om bij te dragen aan een ‘ecologie van betekenis’. Hier bedoelen we een samenleving mee waarin we onze behoeften op een zodanige manier bevredigen dat we daarmee de ontwikkelingsmogelijkheden van andere en ook toekomstige levensvormen niet in gevaar brengen. We kijken er dan ook enorm naar uit dat Bright8, met jarenlange ervaring in (travel)marketing, ons gaat helpen om deze innerlijke reis goed naar ons publiek te communiceren!”

David de Smit, eigenaar Bright8 én Haarlemmer: “Bright8 is een jong creatief bureau met een team van marketing- en PR-professionals dat snel aan het groeien is om zo een optimale combinatie van diensten en service te kunnen bieden. Met al veel ervaring in de travel, retail en lifestyle ontbrak er nog een opleidingsinstituut waarbij al onze expertises samen kunnen komen. Daarnaast vinden we het zeer belangrijk om naast onze internationale klanten ook lokale samenwerkingen aan te gaan.”

In de veranderende wereld waarin we leven is het volgens Bright8 belangrijker dan ooit om scherp in kaart te brengen waar doelgroepen zowel off- als online behoefte aan hebben. Op deze manier is het mogelijk om klanten nog beter te ondersteunen met heldere communicatie-uitingen die tot concrete doelen zullen leiden.